Team Ensamma

Då var det dags igen - andra natten ensam i sängen tillsammans med bara hundarna.
Har haft en rätt bra dag trots sömnbristen. Fick lite städning gjord på förmiddagen och blev sen bjuden på middag med efterrätt hos Milla. Det var gudomligt gott och så uppskattat. Även grabbarna var nöjda efter en träff med kompisen Harry och en massa goda ben som dom fick gnaga på.

Väl hemma blev det en sväng till stallet för att byta vatten, kika läget och slänga åt Robban några höstrån. Möttes av min kära vän Catta som varit ut på tur. Så mysigt nu när stalltjejerna börjat husera i stallet igen efter en mycket lång sommar. Som jag har längtat!

Haha, min sura lilla älg..

Nu har jag då äntligen landat i sängen efter en del serietittande nere i soffan. Jag har även blivit underhållen av bebis som var mer aktiv än vanligt ikväll. Kan kanske bero på att den blev störd av Junior's höga snarkningar precis vid magen.
Ska prova sova nu direkt, börjar kännas att jag sovit lite och ingenting föregående natt. Saknar min andra halva så mycket att det gör ont. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.