Antingen vill man, eller inte

Har inte haft några toppendagar, men jag överlevde. Tränade fem dagar i veckan, vilket känns som en toppenstart inför framtiden. Fortfarande klen med maten, men det löser sig nog. 

Tog sovmorgon idag eftersom det blev väldigt lite sömn natten innan. Skönt! Nu börja göra sig klar för att plocka upp mormor. Har lovat att ta med henne till stan så hon får handla ny jacka. Härligt med lite sällskap, och om jag känner min mormor rätt så kommer vi att fika. Hehe.

Där är mitt hemliga projekt. Jag är tillbaka som blond och stormtrivs. Eller egentligen är jag lite orange, men eftersom mitt hår måste få näring innan jag kan bleka en gång till så kör jag inpackningar plus silvershampoo så länge. Trodde det skulle vara mycket svårare att gå tillbaka som blond efter att ha varit rödhårig, men det gick bra. 

Nu måste jag kanske kliva upp ur sängen och fixa mitt blonda hår, wiho.

 

Lost your power over night some how.
Better see it ain't gonna be like it used to be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.