Bara 19 dagar kvar!

 
 
 
Dagen var skit, tills nyss. Var tvungen att kliva upp satans tidigt för hade blivit bokad jobb från 7.00 till 16.00. Allt krånglade och jag var bara less. Nöjd över att få sluta en timme tidigare, tur man är effektiv. 
 
 Men pratade med hjärtat ikväll och vi kom fram till att jag ska åka och hälsa på honom. Wiho! Har bestämt datum när jag ska åka dit, men inte när jag ska åka hem. Jag kommer nog inte vilja lämna kvar honom när jag väl kommer dit. Och nu längtar jag fan ihjäl mig, räknar timmar, minuter och sekunder nästan.. 19 dagar kvar tills jag sätter mig i bilen och åker 50 mil för att få pussas!
 
 
Har även börjat prata lite om sommarens planer och hur exalterade vi är över våran bebis som kommer förhoppningsvis kring semestern. Frågade Pia idag, men tyvärr har inte Strega börjar löpa ännu. Men vi väntar tålmodigt.. och längtar. ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.