Det där med rubriker

Just nu är jag bara en jävla tröttmössa. Skulle jag slappna av när jag står upp så skulle jag lätt somna, och jag skulle inte vakna av att fara i golvet heller. 
 
Molly fick åka hem idag, även fast jag egentligen inte ville det. Men det var för att jag skulle arbeta. Efter arbetet hamnade jag återigen på gymet. Första gången jag åkt och tränat efter klockan 22 och det är folk där, förutom mig alltså. Hoppsan hejsan! 
 
Jag saknar fan ihjäl mig efter min älskade man. Hade behövt han när jag vaknade imorse, vid frukost, när Molly åkt hem, innan jag skulle jobba, när jag kom hem ifrån jobbet, på gymet, i duschen och nu i sängen.. Ja man behöver inte vara ett geni för att förstå vad jag menar. Men nu är det bara.. 12 dagar kvar innan jag åker upp! Det ska bli heeeeelt fantastiskt.
 
Dags för Hitta nemo, undrar om jag hinner starta filmen? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.