En bra tisdag

Har haft en lång men väldigt mysig dag. Har hunnit med all tvätt, inklusive vikning, promenader med Molly, mer mat än vanligt, bakning, träning på gymmet och massa mys. Jag och Molly tog en lite längre promenad idag, kanske blev lite för långt för Molly då hon var väldigt trött sista biten och tvärslocknade på köksgolvet när vi kom tillbaka. 
 
Haha, hon är för söt. Jag nös alldeles nyss och då kom hon för att titta så jag är okej. Varje gång man nyser eller hostar kommer hon för att "trösta" en, min fina mystjej. ♥
 
 
Det var en väldigt fin dag för promenad. Nästan all snö är borta nu.

Fick även kaffebesök av Andreas, alltid lika trevligt. Synd jag inte hunnit baka innan han kom. Men det blev i allafall Ryttarkakor lite senare. Man får synda så länge man tränar, och det har jag gjort idag. Lämnade Molly hos lillasyster under den timmen jag var på gymmet, för fick lite ont i hjärtat av tanken på att hon skulle behöva vara helt ensam. 
 
 
Nu blir det sängen, är himla trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.