Fantastisk helg

Den här helgen har varit toppen. Jobbade sent i fredags tyvärr, men väl hemma fick jag äntligen träffa min fina man som hade kommit hem igen. Han hade gjort fika och tänt lite ljus, otroligt mysigt. Det stod två tandborstar i badrummet igen, jag hade någon som svarade när jag sa något och någon som låg nära i sängen igen. 
 
Lördagen tog vi en roadtrip och hälsade på en helt fantastisk familj. Göran, Tina och Toro. Anledning var för att få träffa Toro, en 1årig CC. Vi var lite nervös när vi svängde in på deras gång, hur skulle familjen vara? Hur skulle Toro vara mot oss, två totala främlingar? Hur skulle det kännas? 
 
Men redan när Göran bara öppnade dörren för att vinka in oss lättade det mesta, och med leenden blev vi välkomnade in i deras hem och den som verkade mest glad att se oss var den fantastiskt fina, men otroligt stora hunden Toro. Han pussades och myste innan vi knappt kommit in till köket. Det var helt.. ja jag vet inte hur jag ska förklara. Kärlek vid första ögonkastet tror jag!  Göran och Tina var också supertrevliga, bjöd på fika, pratade om allt möjligt och visade oss runt. Vi trivdes otroligt bra. 
 
På vägen hem kunde vi inte sluta prata om hundar, valpar men framförallt Toro. Åh, så otroligt glada att vi fått kontakt med dom. Längtar redan tills nästa möte! 
 
 
 

Kommentarer
- Maya


Kanske en nakenhund vore något så svärmor kan hälsa på:)))))))

Svar: Haha, tänk för att jag vägrar. Jimmy har ju sagt att vi skaffar pälsdjur för att du inte ska komma förbi så ofta ;)
Hanna

2013-04-07 @ 18:57:45
URL: http://mayasblogg.net
- Maya

Haha!Jag för jag är ju hemma hos er så ofta!! Puss på dig kära svärdotter

2013-04-07 @ 23:29:40
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.