Förändringar är bra ibland!

Oj! Tittade precis på klockan och fick en chock. Har donat med bloggdesign och koder sen 21 tiden, trodde aldrig att klockan var så här mycket. Haha. Borde ha somnat för länge sen, men så är det när man fastnar i något. Har bläddrat igenom en mängd bilder ikväll och jag vet bestämt nu att det här är min favoritbild.
 
Sommar, klarblå himmel, sol, häst, kärlek, barbacka, frihet, känsla, lycka.
 
 
Måste verkligen släpa mig från soffan till sängen nu för att prata en sista gång med hjärtat (♥) innan det är dags för mig att somna. Förhoppningsvis drömma något mysigt för att sen vakna helt utvilad imorgon. Godnatt! 

Kommentarer
- Maya

Duktig du är,kan du inte fixa min blogg också?

Svar: Kan försöka i allafall :)
Hanna

2013-04-29 @ 13:11:06
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.