Glädjande besked

Vaknade av ett samtal med väldigt glada nyheter. Min fd chef ifrån Fresks ringde för att fråga om jag vill jobba för henne den här sommarn igen, hon hade flyttat om lite semestrar så det passar för mig. Eftersom jag inte haft semester sen jag gick ut skolan bestämde vi oss för att verkligen boka två veckor för att bara vara tillsammans och hitta på mysiga saker. Det känns helt fantastiskt att få komma tillbaka dit, även fast det bara är sex veckor. Så från och med slutet på vecka 23 hittar ni mig på XL Bygg Fresks i Östersund. Kontorskvinna för en stund! 
 
Förövrigt så tog jag sovmorgon idag, dels för att jag sov så dåligt utan Jimmy (första natten är alltid värst) och sen jobbar jag kväll. Ganska skönt för då slipper jag dom tysta, mörka timmarna ensam här hemma. 
 
 
Bilderna är från midsommar 2012, och det är för att midsommar har börjat komma på tal igen. Traditionen är såklart att vi åker till Orsa Camping. Vi fick höra att kusinerna bokat stuga och vi överväger helt klart att åka dit i år igen, men tanke på hur kul vi hade förra året. Får se hur det löser sig med jobb och annat. Mor och far, bild 2, har såklart redan bokat om samma husvagnsplats som alla år tidigare. 
 
Ja, men dags att äta något kanske.
 

Kommentarer
- Maya

Vad kul! Grattis

Svar: Tack! Ja jag är väldigt nöjd över det :)
Hanna

2013-04-08 @ 21:12:37
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.