Godnatt del. 2

Ligger i sängen och hackar tänder. Har spenderat eftermiddagen plus kvällen med mamma och lillasyster. Blev bjuden på middag och tog hand om disken. Mamma fick ett extra uppdrag som för tillfället är hemligt, bara för att öka spänningen. Imorgon fortsätter uppdraget och när det är klart kommer jag avslöja vad det är.. Hehe. Sen tittade vi på filmen John Carter och myste i soffan (en väldigt bra film enligt mig).
 
Det blåste storm ute när jag skulle åka hem, så med blött hår och frost på rutorna blev jag frusen. Därför ligger jag nu i sängen, fryser och saknar min käraste J. Alltid den där varma kroppen som man kan krypa nära och snusa på. Men ska i vilket fall försöka sova nu, så jag orkar med morgondagen. 
 
Godnatt! ♣ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.