Haha, alltså igår. Vilken jävla dag.

Jag sa upp mig från jobbet, och är väldigt nöjd över mitt beslut. Slutdiskuterad. Punkt.
 
Igår var jag iväg och tränade, äntligen funkade roddmaskinen igen. Dock hade jag hunnit fått sån träningsvärk under dom dagarna den inte fungerat, så det gick inget vidare ändå. Men det övriga gick fint, känns bra när man hela tiden kan öka nivåerna på övningarna. 
 
Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen riktigt, haha. Middag hos svärmor, en tripp till Torvalla, stå ut med fulla människor, umgicks med Andreas, nostalgitripp med gamla minnen och Eddie Meduza. Jag hade faktiskt kul, och det är bättre än att vara hemma i min ensamhet. 
 
Idag tog jag sovmorgon, så ligger fortfarande i sängen. Nice vill jag lova. 
Snart upp för att äta något och sen pillra sig iväg på gymmet. 
 
10 dagar kvar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.