Lagom mycket att göra

Började dagen med att vakna långt innan klockan tänkt få för sig att ringa, vilket händer mer sällan är världskrig. Fick sakta suga i mig en kopp te för att sen gå ut med min mystjej Molly. Det blev frukost och någon timme senare for vi till mormor, morfar och Ludde (deras dvärgpudel) för att hälsa på. Vi fikade, pratade och gick en promenad med hundarna. 

Gammal bild på sötnosarna.
 
Det blev middag och en massa mys, sen lämnade jag Molly hos lillasyster för att åka på gymet igen. Idag gick det svinbra, förutom att roddmaskinen fortfarande är trasig. Laga den någon, tack! 
 
Sen hämtade jag Molly igen, for hem för en snabbdusch och vidare till mitt fina par Camilla och Larsa. Deras snart 1åriga lillhund Harry var på Molly konstant och ville leka, hon vägrade till en början men lessnade på han efter ett tag och busade lite. När vi kom hem tvärslocknade hon i bädden, jag hann inte ens ta av henne halsbandet. Haha. 
 
Snart dags att sova så jag orkar med morgondagen, då ska jag lämna tillbaka Molly (snyft) och sen arbeta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.