Nu är det dags att sätta igång, träna!

Det är sent, för sent egentligen. Men jag har lyckats städa insidan av bilen idag, wiho. Kastat ut alla mattorna, skurat av dom, dammsugit både golven plus sätena, putsat och finputsat bort allt damm. Även hängt in en ny doftgrej, en rosa sko. Väldigt sött och luktar gott! 
 
Fick besök mitt i min ensamhet på kvällskvisten också. Härligt när man fick bjuda på lite kaffe till Andreas och Pär som kom direkt ifrån garaget. Tog en sväng på affärn med Andreas också. Behövde ju faktiskt handla juice.
 
Efter att absolut hela dagen hade gått kom jag på att det var dags för att sparka mig själv i arslet så jag tog mig iväg på gymmet. Lagom tid där vid 22 tiden. Det var tomt och läskigt att vara där helt själv i mörkret. Speciellt eftersom lyset slocknade när jag sprang på bandet längst mot väggen. Rörelsedetektor. 
 
 
Nu jävlar är det dags att sätta igång med träningen på allvar. Jag har ändå ingenting att göra när jag inte jobbar, eftersom mannen inte är hemma. Snyft.    Jag har satt upp en målvikt, inte för att det är speciellt många kilon men det kan vara bra för att även nå den konditionsnivån jag vill komma upp i. För som det är nu gruvar jag mig att gå en trapp på sex trappsteg. Får mjölksyra av att bara tänka på det...
 
Jag tränar inte för att bli någon muskelknutte. Bygga muskler är inte min grej. Jag vill bara slippa skämmas över min kondition. Och jag trivs bra med min kropp i övrigt. 
 
Nu, sova. 

Kommentarer
- Maya

Duktig du är, men du hade kunnat säga till så hade vi kunnat hjälpas åt att städa bilen. Kram

2013-04-17 @ 16:09:53
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.