Jublar i smyg

 
Ah, kommer fan inte kunna sova inatt! Så exalterad och har inom en kvart lyckats framkalla en hel framtidsbild. Jimmy har ännu ingen aning om mina planer, men ska jubla fram det till han så fort han slutat jobba och kan ringa mig. Jag har ingen aning om vad han kommer att säga men hoppas han förstår varför jag är så exalterad. Man kan ju alltid hoppas att det här verkligen är en bra grej och att det kanske, kanske, kanske går igenom. Skulle bli världens lyckligaste i såna fall. 
 
Eftersom jag planerat in det imorgonkväll kan Jimmy inte följa med, men jag bjöd med pappa och han var så glad att få följa med. Vill inte avslöja för mycket, men efter imorgonkväll kanske jag kan berätta. Beror på hur det går.
 
Försöka mig på att dricka en kopp té nu för att lugna nerverna och sen lägga mig i sängen kanske. Imorgon blir också lika tidigt som idag. Hade helt glömt bort att jag faktiskt klarat av min första dag på jobbet idag. Tiden gick ganska fort och det var verkligen trevligt folk. 
 
Hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.