Det bästa jag vet

Söndag eftermiddag kom äntligen mitt hjärta hem igen! Som jag längtat.
Jimmy med nya kepsen. Finaste killen i världen. Som jag älskar han. 
 
Vi myste en stund och for sen för att hälsa på min framtida häst. Lotta mötte upp oss i stallet och visade stolt upp fölis. Jag är verkligen helt förälskad i denna varelse. Fick den stora äran att vara med att välja namn, så vi får se om jag lyckats bra så hon väljer det jag valt ut. Lilla lilla fölis. 
 
Inte nog med att vi ska bli husägare och flytta i Augusti, jag måste börja planera häst så fort vi flyttat in. Måste försöka prata snällt med grannarna och bara hoppas på det bästa. Annars får jag fundera ut en annan lösning. Bara hoppas att allt löser sig som jag vill och hoppas på. Det vore helt fantastiskt. Och vad vore jag utan Jimmy? Allt stöd och hur han peppar mig varje dag att försöka uppnå det jag vill. ♥

Kommentarer
- ✪ Ereeka - småbarnsliv och träning

Jag tycker det är så kul att du och Jimmy är tillsammans, och att ni är så söta tillsammans :D

Svar: Åh, tack! :)
Hanna

2013-07-01 @ 22:18:53
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.