Död i tretton timmar.

Klockan är snart halv tre och jag ligger fortfarande i sängen. Jag kan inte minnas när jag sov så här mycket och länge sist. J ringde och väckte mig för andra gången efter klockan ett. Då hade jag alltså sovit i tretton timmar. Hur hände det här? 
  
 
Jag spenderade en hel fredagskväll i garaget, helt själv. Väldigt konstig känsla och det har nog aldrig hänt tidigare. Men när jag satt där i garaget kom jag att tänka på lite gamla minnen, som alla fredagskvällar jag spenderat i garage genom tiderna egentligen. Bland annat när jag tittat på folk som skruvat eller hängt på garagefester. Haha. Tur man växer upp säger jag bara, även fast det var en fruktansvärt rolig tid i mitt liv. 
 
Dock så fortsatte bara mitt målande av lådorna igår, därför jag var där. Fem av nio lådor klara nu.

Kommentarer
- JennyM

Jag uppskattar verkligen när folk kan se på saker som du precis beskrev att du gjorde med gramanen. Folk tycker så mycket men vet egentligen ingenting. Däremot tycker jag det är bra att man har respekt gentemot alla hjälptyglar, för då används dom inte på fel sätt.. Men det är kul som sagt att höra att det finns folk som kan se det så som du skrev :)

Lovar att jag ska bli bättre på att filma lite ;)

Tusen tack igen, blir jätteglad över dina fina ord. Det gör verkligen det värt att hålla på med bloggen när man får sådanna kommentarer! Tack igen :)

2013-07-14 @ 00:51:32
URL: http://jmdressyr.se
- Annika

Söta :D

Svar: Ja, dock så är det bilder ifrån google :)
Hanna

2013-07-14 @ 10:27:34
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.