Du gav mig så mycket

Man behöver alltid något att glädjas över en måndagmorgon. Därför lägger jag upp en bild som står för en väldigt glad period i mitt liv. Jag flöt för det mesta på moln tillsammans med denna man, han är och förblir en stor del av mitt hjärta. Fina Callemannen. ♥
Jag och Calle, 11 Augusti 2011 
 
Det är svårt att tro att han var 23 år där, han blev så otroligt fin i musklerna och pigg som en unghäst. Fri själ och väldigt levnadsglad. Att tävla i skogen mot dom andra hästarna i stallet var lika kul som en lugn skrittur. Att tänka tillbaka på den tiden kommer alltid att få mig glad.

Kommentarer
- Ereeka - småbarnsliv och träning

Goa Calle :)

Svar: Ja han är verkligen toppen :)
Hanna

2013-07-15 @ 10:49:18
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.