En riktig söndag

Igår regnade och åskade det hela dagen, så jag bestämde mig för att stanna i sängen. Klockan fem steg jag upp, städade lite, fixade naglarna och gick sen ner i garaget igen. Betsen tog slut så idag måste jag iväg på jobbet för att handla ny, trodde jag skulle slippa jobbet åtminstone på helgerna. 
 
 
Idag är det inte så mycket spännande som händer, ska som sagt till stan för att handla ny färg och eventuellt svänga förbi fölis på vägen hem. Sen måla och kanske våldgästa mor och far för lite riktig middag. 

Kommentarer
- JennyM

Sv: Jaa tack! :) Det blir nog bättre snart! :)

2013-07-14 @ 12:42:56
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.