En vanlig torsdag

Jag började morgonen med att försova mig. Eller nej, jag försov mig egentligen inte. Jag bara sket i att kliva upp. Var trött, det var varmt i sängen och J låg så mysigt nära. När jag väl lyckats pillra mig upp hade jag fyra minuter på mig innan jag var tvungen att åka. Tog med frukosten och fixade varken ögonfransar eller håret. 
 
Så nu sitter jag här på jobbet som en zombie, med påsar under ögonen och håret ser ut som en katastrof. Förhoppningsvis lägger sig några hårstån innan lunch, annars får jag blötlägga det här på jobbet. I handfatet eller med en vattenkanna.
 
Något positivt med idag är att jag faktiskt hittat mina potatislådor. Eller i annonsen kallar hon det fruktlådor. Sak samma, jag ska hämta sex stycken på lunchen idag och eftersom jag har sämst lokalsinne måste jag ha med min GPS: mamma. Sen är det bara 27 dagar kvar innan jag får göra något av dom. Underbart!
 
 
Ikväll ska jag och hjärtat på bio. Vi ska se The Lone Ranger och jag längtar lite faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.