Fjädertavlor, me love

Idag är Bamse väldigt billig. När jag kom hem idag så hade han skottat ut spån från sin bur i vardagsrummet, ända bort till hallen. Han måste ha tagit i rejält för det är i allafall tre meter. När jag frågade varför han gjort så svarade han
"Jag är oskyldig! Ge mig mat!".  Ja jag ser det..
 
Efter jag sopat upp allt spån satte jag ihop mina tavlor som jag fick som idé igår. Tavelramarna bjöd mamma på eftersom hon ändå inte använde dom. Jag blev supernöjd med resultatet. Så snyggt och jag vill, jag vill, jag vill verkligen börja inreda vårat hus nu. Men så länge får jag gå ner till garaget och måla potatislådorna.

Kommentarer
- Maya

Snyggt!! Duktig du är. Han kanske bara saknade sin matte och ville ha lite uppmärksamhet:)

2013-07-11 @ 18:24:58
URL: http://mayasblog.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.