IKEA, Sundsvall

 Tog en tripp till Sundsvall med mor, far och lillasyster
Jag gör inte som alla andra och äter köttbullar, valde deras räkmacka istället. Mums!
Mamma handlade en palm?
Mina grejer fick plats i en ikeasäck.. Sen hamnade jag, mor och far på bild tillsammans.
Någon som är grym på tetris! Palmen är instoppad där någonstans, jag lovar. 
Och den är cirka 120 cm hög...
Pappa och jag som satt bak i bilen fick ett extra tak, och tog dessutom en öl på vägen hem.
 
Det har varit en toppendag som slutade med pizzamiddag på Spader Kung när vi kom tillbaka till Östersund. Tackar familjen för trevligt sällskap, mycket skratt och galenskaper. Det var kanon! Puss
 
 
Ps. Lägger upp bilder på allt jag köpt, imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.