Jag gillar att handla inredning

Här kommer bilder och en liten lista på det jag handlade igår. Tror inte jag glömt något.

IKEA:
- En svart ljuslykta, som jag ska ha på trappen till bron vid nya huset.
- En grå badrumsmatta, till badrummet.
- En silverhink (egentligen en kruka) som jag ska ha slevar, vispar och sånt i.
- En fyrkantig glasvas.
- En svart soptunna, till vårat nya kök (ska stå gömd i ett köksskåp).
- Sex svarta bordstabletter (med tillhörande..)
- ..Bordslöpare i samma färg.
- En svart toaborste.
- Två ölglas, eftersom jag tycker att dom vi redan har är för små.
- En röd och en grön skärbräda (2-pack).
- Fyra vita krukor, har redan några fast med andra mönster.


Lagerhaus:
- Två turkosa kuddar som ska vara i soffan, och dom är helt fantastiska! 


Cubus:
- Tre urläckra trosor.

Buketten:
- En turkos kruka, som jag dock inte ska ha någon blomma i utan som
inredningsdetalj i min nya fantastiska bokhylla av svarta potatislådor. 


Sen svängde jag även förbi bolaget för att handla öl inför hjärtats hemkomst.
Har ställt dom på kylning och allt jag kan göra nu är att vänta.. Bara några timmar kvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.