Lunch-shopping

Jag och min kära mor tog en sväng till stan på lunchen. Det resulterade i en radio till mamma, förvaringslådor (x2) till mig och en alldeles för lång lunch. Radion var det vi egentligen åkte in till stan för. Hon hade bestämt sig för en på Clas Ohlson och jag följde egentligen bara med som sällskap. Men väl där hittade jag så klart också något, som min mor var snäll nog att betala för eftersom jag lämnat plånboken. 
"Varför skulle jag behöva ha plånboken med mig när jag bara följer med som sällskap?" Tänkte jag. Dom här lådorna ska jag ställa in på hyllan i badrummet, för just nu är det kaos där inne. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.