Min älskade lilla bebis ♥

På vägen hem från stan for jag förbi älskade lilla fölis. Han är helt fantastisk. Han följer efter mig vart jag än går och ska mysa hela tiden. Om jag försöker gosa med hans mamma så stjäl han alltid uppmärksamheten på något sätt, antingen med att undersöka hela mig med sin söta lilla mule, dra upp mina skosnören eller försöka tjuvnypa mig. 
Han är så otroligt trygg och säker på sig själv, till exempel om man säger ifrån när han ger ett tjuvnyp backar han inte undan. Han blir bara mer nyfiken och tittar lite snett på en som att han tänker "Jaha, så nu gjorde jag fel... Men vill du inte fortsätta klia lite ändå?" och så kommer han nära för att mysa igen. 
Min älskade lilla bebis ♥

Kommentarer
- Cathie

Men guud så söt!!

2013-07-14 @ 19:00:08
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.