Yes!

Två steg framåt och ett steg bakåt. Köpte lackbets (Herdins, tror den hette grafitsvart) och penslar. For iväg och hämtade täckpapp. Stökade runt lite i garaget och sen satte jag igång och betsade en av mina potatislådor. Det första jag upptäckte var att träet sög i sig färgen innan jag ens hunnit stryka ut den en gång. Så pass mycket att det nästan gick åt en hel burk (300ml) till en låda.. 
 
Men jävlar va snygg den blev. Jag är supernöjd med resultatet. 
Imorgon ska jag handla mer färg och fortsätta måla. Bara åtta lådor kvar...
 

Kommentarer
- Maya

Skitsnyggt!!!

2013-07-10 @ 22:25:23
URL: http://mayasblog.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.