Fullständigt lycklig

Tänk att jag snart har jobbat här på Fresks i snart tre veckor, redan. Jag som bara ska vara här sex veckor den här sommaren. Det känns som tiden står stilla när jag sitter här i min kontorsstol, men när jag sitter i soffan på kvällarna och funderar så har tiden gått jättefort. 
 
Igår fick vi ett otroligt glädjande besked. Banken har beviljat vårat lån, så från och med nu kommer vi att förbereda oss för flytt och husköp. Jag kunde nog inte vara lyckligare. Jag ska på riktigt få bli husägare tillsammans med mitt hjärta. Allt kommer bli helt fantastiskt. Bara att få göra precis som man vill med ett helt hus och en stor gård. Inreda, plantera och riva ner. Den 1 augusti flyttar vi. Jag längtar så otroligt mycket. Skulle kunna börja packa ihop lägenheten redan nu, men det kanske är lite tidigt.
 
Så nu kikar jag runt på en massa sidor, bland annat IKEA, HM Home och googlar Inredningstips. 

Kommentarer
- Maya

Vad skoj. Längtar jag med

2013-06-27 @ 18:05:46
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.