Världens vackraste bebis

 
På tal om drömmar. Min drömhäst har äntligen kommit till världen. Min gamla ridlärare och vän, Lotta, har ett sto som har fått världens finaste hingstföl. Har fått lite bilder och han är så obeskrivligt fin. Jag har letat och letat efter att rätt häst ska dyka upp, och så dök han upp i ett mms ifrån Lotta. Ska hälsa på i helgen och se om han är lika otrolig i verkligheten som på bild. Men det tvekar jag inte på att han är.
 
Så dags att börja spara. Jag ska köpa han. Förhoppningsvis vill Lotta behålla han åtminstone första tre åren för lite uppfostran. Lotta är toppen så hennes hästar blir likadana. Och under dom tre åren som väntar ska jag verkligen försöka ta tag i ridningen och komma tillbaka till stallet fullt ut. 
 
Kanske lägger upp någon bild på världens finaste föl senare. 
 
Förresten, jag var på bilbingo igår. Jag har ett svagt minne av att jag gjort det en gång tidigare. Det var rätt kul, förutom att jag inte tog hem storvinsten på 15 000kr som jag hade tänkt göra.. Det var inte ens nära någon av vinsterna faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.