En mängd svordomar!

 
Jag är bara arg, frustrerad och irriterad idag. Just därför satt jag och pillade ihop en ny header, den ni ser överst just nu. Eftersom man måste vara tålmodig och tänka mycket på koderna betyder det att jag blir lugn, annars hade det inte gått överhuvudtaget. Men genast när jag är klar och någorlunda nöjd så kommer allt jag var arg över tillbaka. Jävla strul jämt, hur svårt kan det vara? Och sånt som jag måste göra själv är mycket lättare att göra om någon hade berättat att jag skulle göra det! Ah, blir fan tokig på handikappade jävla människor som borde skriva upp viktiga saker att komma ihåg för att sen genomföra det också.
 
Inte första stället eller första gången det blir strul heller. Så himla tråkigt. 
 
Kanske skulle ha ätit något, då det enda jag fått i mig idag är en kopp te och en halv varma koppen (med kycklingsmak som smakade skit). Så det ska jag göra nu! Tjingeling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.