Väldigt fina minnen

 
 
 
Här är två helt fantastiska bilder från Mars 2012, första bilden är jag och Molly som solar lite
på en renfäll mot husväggen vid stugan i Trången. Andra bilden är när jag, Jimmy och Markus 
var på "Ottertjäna" och myste med skoterkörning, snöskottning, skratt och busigheter. Det är
två väldigt fina minnen som jag håller väldigt kärt. ♥
 
Just nu sitter jag förmodligen på skotern eller i ett vindskydd och grillar goda mackor,
umgås med familj och släkt. Förhoppningsvis skiner solen på oss också. 
 

Kommentarer
- Maya

Ha det så skönt. Jag å Bamse har nyss vaknat efter en tupplur. Han blev väl trött när han fick bada rumpan. Ha det gott. Kram🐥🐣

2013-03-29 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.