Vardagsliv

 
För att vara en tisdag har jag lyckats med väldigt mycket ändå. Klev upp före klockan ringde, åt frukost i soffan och sen ringde jag några samtal för nöjes skull. Pratade bland annat med min man som är borta på jobb och kommer hem på torsdag. Han saknade mig! ♥
 
Jobba några få timmar lite senare idag och det är ända dagen med jobb den här veckan. Rätt skönt ändå! Har ju hunnit påbörja min storstädning lite. Igår tog jag alla köksluckor och att dammtorka allting, även tvätta två tvättar, vika allting och byta gardiner i vardagsrummet. Idag har jag dammsugit och torkat golven i köket plus hallen. Även tagit av sängkläderna och hängt täcken plus kuddar på lite försiktig luftning i sovrumsfönstret. 
 
Igår tog jag med farsgubben på en väldigt försiktig vända på stan. Vi fikade på Törners och hela dagen med han var toppen, vi fick mycket sagt och jag uppskattade verkligen ensamtiden med han. Det är faktiskt väldigt sällan det händer nu när jag tänker efter. 
 
Duscha en skvätt kanske. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.