Fått besked.

Fick alldeles nyss reda på att vi faktiskt ska få flytta, så från och med 1 Augusti bor vi i hus. Va härligt! Då är det fortfarande sommar och att sitta ute på gräsmattan kommer jag göra tills det börjar snöa. Blir mycket stök framöver, måste hitta någon som vill bo här också. Har en spekulant redan, så nu kan man bara hoppas.. 
 
Men nu ska jag äta frukost och fixa kaffe till Andreas som kommer förbi. Idag står tvätt och packning på schemat. Eller egentligen fixa allting inför min långa resa imorgon, så jag har så lite som möjligt att tänka på innan jag åker. Jag är ju inte världens morgonpiggaste människa, så det kan vara bra om det bara är att åka. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.