Vårkänslor

Egentligen händer ganska mycket för mig och min lilla familj just nu. Vi väntar tillökning, vilket känns som en evighet innan det händer. Vi har börjat planera flytt bara så där över en dag. Hus med egen stor gräsmatta och möjlighet till en fin uteplats. Men det kommer bli en perfekt plats för våran lilla kille.
 
Älskar både doften och färgen på mitt nya doftljus i vardagsrummet.
 
Nästa vecka får vi veta flyttdatum, känns lite gruvsamt att lämna våran fina lägenhet nu när vi har gjort om den och trivs så otroligt bra. Men vi har övervägt för och nackdelar, vilket slutade med hus. Det kommer säkert kännas jättebra när vi väl flyttat färdigt. 
 
Vardagsrummet nu, med våran nya matta som jag handlade igår. 
 
Jag kände mig väldigt glad och liksom lätt idag, det mesta kändes bra och då la jag märke till saker som jag missat dom senaste dagarna. Björkarna har börjat få knoppar, grönt nytt gräs växer längs husväggarna, det växer tussilago i snart alla diken och i rabatten växer enorma gröna blad som snart kommer slå ut i väldigt fina vårblommor. Tänk vad mycket en glad känsla kan göra..
 
Nu är det bara lite mer än 5 dagar kvar. Åh! ♥

Kommentarer
- Anonym

När får man reda på adressen då ??

2013-05-02 @ 00:13:10
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.