Onsdagsmys, del 2

Dagen fortsatte. Jag hämtade släpvagnen hos pappa, backade in den på baksidan, plockade ihop allt skräp (lade i olika högar/påsar), fyllde hela släpvagnen och allting gjorde jag helt själv. Kan ni tänka er? Jimmy blev väldigt glatt överraskad när han kom hem och allt han behövde göra var att spänna fast allt med spännband för att sen följa med till soptippen. Han sa till och med "Jag har verkligen hittat rätt tjej!". 
 
Det kom en kille och installerade våran efterlängtade luftvärmepump också, så nu äntligen är det varmt och skönt hemma. Jag kommer kunna gå omkring naken utan att frysa ihjäl. Vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.