Min dag

Vaknade imorse av ljuset och en sprängande huvudvärk. Slängde ett öga på klockan..
Fem över sju. Klockan hade inte ens funderat på att ringa, men jag var halvpigg ändå. Det var bara att stiga upp då och börja ringa en massa samtal inför stallbygget som är tänkt ska kicka igång den här veckan. Efter det la jag mig i soffan med en kopp te och som vanligt tittade på tv4 Nyhetsmorgon. 
 
For iväg på bland annat VA-avdelningen och Bygglovsavdelningen på kommunen, men hamnade tillslut hos tandläkarn. Där han jag läsa dagens serier och hittade en som påminner om en gammal vän från dalarna. Skrattade gott, tog kort och skickade till han som skrattade åt den med. Ett litet internt skämt. 
 
Hann med att städa, storhandla, och tvätta bilen också. 1 års ingrodd smuts försvann inte av att bara tvätta med vatten, men det är hundra gånger bättre än innnan i allafall. Hade glömt bort att jag hade en blå bil, trodde den var röd? Suprise!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.