Bara tisdag

Började dagen med att svänga förbi Milla's pappa på hans jobb och stirra på lite virke. Bra att skicka dit mig för en bedömning.. Jag som inte vet hur en bra planka (eller bräda?) ser ut. Sa bara att allt såg bra ut, haha. Hoppas bara gubben blir nöjd.  Virket jag tittade på ska i allafall bli innertaket i stallet, och där tycker inte jag att det är så noga faktiskt. Hur många gånger börjar man med att stirra upp i taket när man är i stallet?
 
Förövrigt, ännu en dag på jobbet. Bara tre jobbdagar kvar nu, om man räknar med idag. Torsdag är jag ledig för att åka på jobbträff i stan, ska träffa företag som söker nytt folk. Förhoppningsvis får man ett jobb där på direkten, troligen inte, men hoppas kan man ju.
 
Lite uppmuntran såhär på en tisdag kanske? Ja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.