Bästa vän

Snart har hela måndagen gått.. Skönt. Vid ett flertal tillfällen idag har jag som vanligt velat slå en signal till min vän Milla, bara för att störa henne och snacka lite strunt för att fördriva tid. Men igår tog hon sitt pick och pack för att fara till Turkiet en sväng. Hon blir borta en hel vecka. Och jag saknar redan ihjäl mig.. Snyft! Kom hem!
(Milla och jag, vid årets första mjukglass den 4 maj)
Eller nej.. Stanna där borta förresten. Klart du ska få unna dig en veckas värme och mys.
Men så den här veckan har jag hästarna helt för mig själv. Rätt mysigt ändå att gå ut varje kväll för att mata, klappa, mysa och kolla så dom mår bra. Men längtar ändå tills hon kommer hem igen.
 
Vi hann i allafall ut på en ridtur innan hon for. SUPERMYSIGT var det! Känns att man inte ridit på ett tag. Visste att jag inte skulle ha tid att rida Kapten i sommar med jobb, valp och stallbygget samtidigt. Men nu när det börjar närma sig hösten och vakren valpen eller stallbygget inte tar upp lika mycket av min tid så är det dags att sätta igång igen. Bara Milla kommer hem och kan göra mig sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.