Fredagsmys

Igår tog vi och hämtade hem hästarna. Passade då på att mysa ordentligen med borstning, godis och pussar. Tycker den här sommarn har varit toppen då vädret varit sjukt bra, samtidigt har grabbarna klarat sig utan några värre utslag från bett av insekter och dessutom har dom hållit en helt okej form. Hade förväntat mig att båda två skulle se ut som bomber redo att explodera. Men icke, dom är precis lagom tjocka och verkar väldigt nöjda.
 
Jimmy skruvade på taket på vindskyddet också, så nu är det helt färdigt. Förutom en liten liten sak.. Det vita har bara blivit grundmålat, så där ska det på ett lager täckfärg. Men det hinner vi nog med någon dag framöver :)
Dom är i allafall hemma på gården nu. Milla har ju lyxen att sticka utomlands en vecka och då känns det bäst att ha dom hemma på gården, så man kan ha extra koll. Speciellt eftersom vi inte har någon el på tråden...
 
Det här kommer bli så sjukt jävla bra när det är klart, fy fan alltså. Vilken dröm!
Nu måste jag tyvärr återgå till kassan, det är tydligen inte okej att låta kunderna vänta bara för att man skriver ett blogginlägg. Haha, typiskt. Jo, jag jobbar idag också. Men imorgon är jag ledig och sen är det bara fyra jobbdagar kvar innan jag äntligen får sluta från det här skitjobbet.... Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.