Junior och jag

Eftersom Joppe ibland behöver vara ifrån lille Junior ibland bestämde han sig för att följa med husse på jobbet imorse, så idag har jag och Junior myst hela dagen. Vi tog en liten sovmorgon sen har vi busat, myst, busat lite till, tvättat, hälsat på Heléne för en kaffe, busat med henne's hund Svea, vattnat alla blommor och nu sover bebis på mattan. Det är varmt och vi blev båda trötta av det lilla stök vi hann med. Nu tänkte vi vila tills husse och Joppe kommer hem för middag :) 
 
Jag och min fina lilla prins. Puss! 
 
Junior och Svea blev genast vänner och busade som galningar. Dock var Junior lite stor och klumpig,
så han fick vara i koppel och det var inte alls uppskattat. 
 

Kommentarer
- Maya

Ja junior är ju lite stor😄😄

2014-08-05 @ 22:51:17
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.