Min sista dag!

Ja, idag är sista dagen och nu är det bara cirka fyra timmar kvar. Puh! Jag höll ut ända till slutet.
 
Igår var jag ledig för att åka på möte på morgonen, det gick inte lika bra som planerat så där rök en möjlighet. Men det kommer alltid nya, bara man visar vem man är och vad man vill. Men för att ta vara på dagen när jag ändå var i stan så handlade jag grejer till stallet på Jula, där det var en stor REA på alla sommargrejer som skulle ut nu. Perfekt! Bland annat blev det en skottkärra till stallet, som jag älskar redan! Sen blev det även lysrörsarmaturer (nu när vi ska sätta upp taket), en piassavakvast, utomhuslampor och däckhållare till gubben. Hundarna ville såklart vara med och hjälpa till när vi packade upp allting. På första parkett!
 

Jag gillar verkligen att handla grejer... Verkligen jättemycket! Lite för mycket.
Nä nu blir det avslutningsfika med Lisa som gör mig sällskap på min sista jobbardag. Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.