Shoppinglista!

Milla hade lagt ut en lista på grejer hon vill handla från Hööks, så jag tänkte att det kan ju jag också göra. Men börjar med något jag hemskt gärna vill ha ifrån DinSko.. Som stallsko såklart.
Känga 499,-
Oh, av någon lustig anledning älskar jag dom här skorna. Vill ha, vill ha, vill ha!
 
 
Fortsätter med allt från Hööks här då..
 
Boots 99,-     och    Bandageunderlägg med kardborreband 99,-
 
  
Fleecebandage orange och turkosa 129,-/st

 
Mörkbrunt pullarträns med släta tyglar till 329,- samt 139,-  
 
 
 
 
3-fingervantar 119,-    och    Rumpvärmare 149,-
Sist men inte minst...

Dressyrschabrak som har en lysande färg, orange. 229,-

Allt som allt blir det en totalsumma på 1 920,-  vilket är som hittat! Ha, får se om något kanske kan inhandlas vid nästa löning. Skulle inte tro det, men hoppas kan man ju. Nu ska egentligen varenda krona som blir över gå till att slutföra vårat stallbygge. Det är faktiskt något jag verkligen vill lägga pengar på också, men klart man blir shoppingsugen när alla grejer bara ropar mitt och Kaptens namn..
 
Så, Milla.. SLUTA LÄGG UPP LISTOR!! Jag blir bara shoppingsugen då.. Kommer hamna i lyxfällan tack vare dom där listorna ;) Haha.
 
PS. Vi båda borde ha orange schabrak och lindor, så vi kan matcha vid något ridtillfälle. ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.