Men..

Jag hade ju inte tid att vara sjuk. Ändå vaknade jag upp med en extrem huvudvärk, tryck/spänningar på halva huvudet, tvärstopp i näsan, halsont och så vidare. Efter lite råd och efterforskning kom jag fram till att det är bihåleinflammation. Tack för den! 

Bara att pillra sig upp, släppa ut hästarna, byta om och bege sig på jobbet. Det blev en lång dag vill jag lova. Däckade i sängen när jag väl kom hem och myste ner mig med hundarna som så klart tyckte synd om mig ❤


Helt oväntat dök min bästaste mamma upp med medicin, en ny världsskön myströja från Gina Tricot och bara tyckte synd om mig. ❤ 

Hon ställde upp och ville hjälpa mig att fixa stallet. När vi gått ner dök även pappa och Jimmy upp och hjälpte till. Kände mig väldigt ompysslad och älskad. ❤ Fantastiska underbara familj, det går inte beskriva med ord hur tacksam jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.