#mh14

Trodde jag nått botten i fredags, men oj så fel man kan ha ibland. Söndag och måndag var.. Ja jag vet inte hur jag ska förklara.. Helt outhärdliga ungefär. Har legat med ögonbindel och tystnad för att försöka sova bort eller bara överleva den sjuka smärta man har av en brutal bihåleinflammation. 


Men idag känns det bättre. Och igår började Musikhjälpen, vilket jag är en trogen följare till för femte året i rad. Dessutom är snygg-Petter med, vilket inte gör saken sämre. Wihoo!


Bild från igår, precis när mh precis startat och inledde starkt med en sångare som fick mig att rysa på både armar och ben. Seinabo Sey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.