Ännu mer tröttmössa

Stallet i tisdags, stallet igår, stallet idag och stallet imorgon. Sen jobbat på det. Det känns kan jag lova. Jag. Är. Trött. Att ha stallet och sköta sju hästar, fyra dagar i veckan är inte något jag vill göra ofta.

Tur jag i alla fall delar stallhelgen med världens bästa tjej, som står ut med mig även fast jag skippar frukost eller missar middag innan stallet. Tack bästa du!





Ligger i soffan nu och myser med mina pojkar (som inte går att ta kort på, haha). Tänker alldeles strax byta plats till sängen och det ska bli såå jävla skönt. Puss och godnatt!

Kommentarer
- Milla

Alltid! ♡♡♡

2014-02-08 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.