Fick en känsla

Vi har varit och satt ut färgade pinnar så kommunen kunde svänga förbi och få en överblick var stallet ska stå och hur nära det blir det allt. Jag är kanske inte helt nöjd över placeringen, men när vi väl (förhoppningsvis) börjar bygga så kanske det känns bättre. Bara att ha gångavstånd till stallet kommer göra stor skillnad. 
 
Pinnarna syntes dåligt på bilden så satte dit blåa i efterhand så man lättare kan se. 
 
 
En av mina pojkar gillade att pulsa runt i hästhagen och sätta ut pinnar i allafall. Gissa vem? ;)
 
Hagen som är där nu med hästarna tillhör inte mig. Dom har fått lov att hyra den där ängen tills i vår, då vi förhoppningsvis har fått bygglov och kan sätta igång med bygget. Jag hatar att vänta..

Kommentarer
- Maya

Vad långt ifrån ert hus. Ser skumt ut.

Svar: Det är två bilder som jag satt ihop till en, kan vara därför det ser konstigt ut. Men det är ganska långt :)
Hanna

2014-02-21 @ 22:59:47
URL: http://mayasblogg.net
- Maya

Får åka förbi och titta någon dag

2014-02-23 @ 13:23:44
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.