Väldigt gamla minnen

Har precis suttit någon timme med att dels lägga över bilder från min dator till det externa minnet, och dels tittat igenom alla gamla bilder. Hittade så fruktansvärt roliga bilder, skrattade tills tårarna rann, haha. Här bjuder jag på lite egobilder från olika år. 
 
2008 - prövade på svart hår med lugg, haha.
 
2009 - en osöt bild och en lite sötare bild.
 
2010 - jag levde ett glassigt liv och bara gled runt. 
 
2011 - jag tog studenten och kände mig vuxen, haha. 
 
Det tar aldrig slut. Finns det något som jag har gott om så är det minnen och det är jag så jävla glad för. Jag har prövat mycket, varit på många äventyr, gjort helt sjuka grejer men framförallt skrattat mycket. Det är de som räknas i slutändan tror jag. Man ska aldrig ångra det man gjort, bara lära sig av sina misstag och prova något annat. Nu, den 6 februari 2014, lever jag ett fantastiskt familjeliv och trivs bättre än någonsin. Godnatt! 

Kommentarer
- Milla

Fan va nice!! Pöss ♡

2014-02-07 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.