Vi (kanske) bygger stall

Nu har jag gjort en ny kategori, Vi bygger stall, där jag från och med nu kommer skriva och berätta om våra steg mot att bygga stall. När vi köpte den här gården nämnde jag för Jimmy att "här kan vi bygga ett stall!" och efter det har de blivit mer och mer på allvar.
 
Från början lät allting väldigt enkelt och positivt. Det var en jordbruksfastighet så man behövde inte bygglov eller något, bara skapa ett litet företag för att kunna hyra ut boxar när stallet var byggt. Klart!
 
Men så var det ju verkligen inte.. Vi har nu fått bakslag efter bakslag och det verkar inte bli lättare heller. Jag ska försöka förklara så gott jag kan, för den som är intresserad. Steg för steg. Steg framåt och (alla jävla) steg bakåt som man kanske får vara beredd på..
 
När/om vi lyckas bygga stall och få allting klart, då ska jag gå tillbaka och läsa alla inlägg. Bara för att kunna njuta av alla hinder vi tagit oss över genom att vara motiverade och starka!
 
Drömmen om en enorm, vacker, lyxig hästgård får fortsätta vara en dröm.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.