Blä

Vilken jävla skitnatt, kunde knappt somna för jag frös halft ihjäl och vaknade vid fyratiden när det kändes som någon bröt alla benen i min kropp. Ni vet när man har sjukt hög feber och hur hela kroppen värker då? Ja så var det fast värre. Klev upp och tog tabletter så jag lyckades somna om någon timme. Hela dagen har gjort ont och jag har varit sjukt illamående.. 

Men, hundarna var rastlösa och jag trodde en skogspromenad skulle lätta på mitt illamående. Så tog en rejäl promenad, dels elljusspåret och dels små knappt existerande stigar. Men blev knappast bättre.. Hundarna snarkar gott nu i allafall. 




Kommentarer
- Maya

Mina fina killar

2014-11-03 @ 17:34:34
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.