Det är torsdag idag?


Jo, fått en ny kjol av svärmor. Får se när tillfälle ges att ha på sig den. Är kanske 10 år sen jag hade kjol sist. Här va Junior nyfiken på vad jag höll på med, som bytte kläder för tredje gången. Det blev ännu värre när jag slog mig ned vid spegeln för att platta håret, haha. 



5 saker som beskriver mig som person. (Beskriv dig själv och din personlighet med endast fem separata ord.)

1. Socker
2. Djur
3. Tidsoptimist
4. Morgontrött
5. Bekväm


5 saker ni inte vet om mig.
(Skriv fem meningar om det du tror folk inte vet om dig.)

1. Jag älskar att meta, speciellt på trappstegsforsen vid min stuga. 
2. Jag har en speciell kärlek för skimlar (grå/vita hästar).
3. Jag har brytit nyckelbenet två gånger. 
4. Jag shoppar hellre inredning än kläder till mig själv. 
5. Jag vägrar vita byxor, det är något jag aldrig skulle bära av flera anledningar. 

Kommentarer
- Maya

Så fin så pözz

2014-11-20 @ 23:50:33
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.