Lättare i själen

Även om den här dagen började med en dålig känsla så avslutades den på bästa sätt. Mår helt fantastiskt efter att äntligen ha suttit på hästryggen igen. Milla och jag tog en skrittur på grabbarna nyss och det behövdes verkligen. 


Bara att ta på ridbyxor gjorde mig nervös. Sen skulle jag rida med pannlampa för första gången och det är inte en liten sak för Kapten då det absolut läskigaste som finns är skuggor. Men det gick så jävla bra! Fina grabbarna skötte sig exemplariskt. Man blir så varm i hjärtat. Och att få umgås med bästa Milla på en ridtur kändes nästan ännu bättre, saknat allt det där. ❤


Påpälsad för -20 grader men än så länge är man känslig för kylan så -5 kändes fan kallare än vanligt. Hehe. Nu blir det nog en kopp te, framför arga snickarn! Pusshej 

Kommentarer
- Maya

Hoppas att jag kommer att kunna stå bredvid Kapten inom en snar framtid

2014-11-19 @ 22:30:06
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.