Shabby-chic

Ja men ibland får jag för mig saker bara. Det är så. Som att jag börjar göra om hela hemmet efter att ha kikat i en inredningstidning. Har nu sålt vår gamla byrå från sovrummet och införskaffat en ny, som jag fortfarande jobbar med. 

Den gamla..

Den nya, inte färdig..

Har än så länge plockat bort dom gamla handtagen, slipat, spacklat, slipat igen och grundmålat. Har även hittat nya handtag som jag hoppas att jag får hämta snart. Alla dom gamla var inte likadana, annars hade jag behållt dom då det är rätt stil jag är ute efter. 

Nu ska jag bara måla ett lite mörkare lager på vissa ställen, typ grått, måla ännu ett vitt lager och sen slipa kanterna för att få ett slitet intryck. Hoppas det blir som jag tänkt mig. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.