En underbar födelsedag

Förra onsdagen, den 15 oktober, fyllde jag år. Bad mor att baka tårta som vanligt, men glömde att bjuda folk. Haha, tur folk omkring mig vet hur jag är så dom dök upp ändå. Stort tack för alla gratulationer och presenter, de var fantastiska :) 
 
 
 
I present från Jimmy fick jag bland annat en utekväll som överraskning, han hade ordnat hundvakt, skjuts och bokat bord för lite ölprovning och supergod mat. Jag mådde som en drottning när vi kunde gå ut, bara vi två och glömma allt hemma för en stund. Skönt att få sitta flera timmar och bara prata och må gott. Tack hjärtat, du är helt jävla underbar. Och tack till mina fina föräldrar som tog på sig att vara hundvakt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.